ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ


Τι σημαίνει "σχολείο" για μας !
Τα παιδιά συμπλήρωσαν την παρακάτω ακροστιχίδα
 με τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους !
 
http://heathersanimations.com/bicycles/bike143.gif
Σ

ΑΚΑ
ΥΝΗΘΕΙΑ
ΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
ΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ


Σχολείο για μένα είναι τα πάντα!
Στα διαλλείματα περνάμε ωραία!
Σήμερα τα παιδιά της χορωδίας έλειπαν για πολλές ώρες.


Χ
ΡΩΜΑΤΑ
ΑΡΑ
ΑΡΑΚΑΣ
ΡΩΜΑΤΑ
ΡΗΣΙΜΟ

Χαρίζει σε όλα τα παιδιά τη μάθηση.
Χαιρόμαστε που είμαστε μια από τις πιο μεγάλες τάξεις του δημοτικού.
Χτες έλειπε μια συμμαθήτριά μου!
Χορεύουμε την ώρα της γυμναστικής.
Ο

ΜΑΔΑ
ΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΡΘΟΓΡΑΦΙΑ
Όταν χτυπάει κουδούνι βγαίνουμε όλοι έξω.
Όλοι οι δάσκαλοι είναι πολύ καλοί .
Όλοι είμαστε μια παρέα.
Όλοι έχουν δικαίωμα στη μάθηση.
Λ

ΕΞΕΙΣ
ΑΜΠΡΟ
ΕΞΙΚΟ
ΑΘΗ

Λατρεύω το σχολείο μου.
Λατρεύουμε τις ομαδικές δουλειές.
Λατρεύω τη μουσική.

Ε
ΠΙΤΥΧΙΕΣ
ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΜΑΘΗΣΗ
ΞΥΠΝΑΔΑ
ΚΘΕΣΗ
Έχει κανόνες!
Είμαι η πιο χαρούμενη από όλους.
Είμαι μαθητής της Δ΄τάξης.
Είμαστε η πιο δυνατή τάξη του δημοτικού.
Ευτυχώς σήμερα δεν είχαμε τσακωμούς.
Ι

ΔΙΟΦΥΪΕΣ
ΚΑΝΟΤΗΤΑ
ΣΤΟΡΙΑ
Ίσως και να μην είμαστε το πιο ήσυχο τμήμα του σχολείου!
’Ίσως πρέπει να βάλω πιο νωρίς το ξυπνητήρι.
Ίσως στις 21 Μαΐου πάμε εκδρομή.
Ιστορία είναι φανταστικό μάθημα.
Ο
ΛΟΗΜΕΡΟ
ΝΕΙΡΟ
ΡΘΟΓΩΝΙΟ
ΜΟΡΦΙΑ
Ο δάσκαλος προσφέρει πολλά στην κοινωνία!
Όταν μιλάει η κυρία πρέπει να κάνουμε ησυχία ,όλοι!
Όλα τα παιδιά παίζουμε μαζί.



Τα παιδιά περιγράφουν!

Το μουσείο μας έχει...

...παλιά βιβλία μόρφωσης
... υφαντά
       ...ένα ξύλινο αλογάκι
...ένα παιχνίδι-αεροπλανάκι
...ξύλινα προβατάκια κια δελφινάκια
...φυλλάδια με τη γραφή των τυφλών
δύο κεντητά μαξιλάρια
...μια στάμνα
...δύο ασπρόμαυρες φωτογραφίες
   ...μια παλαιά φωτογραφική μηχανή
...παλαιά νομίσματα 

...Κάθε μέρα φέρνουμε και άλλα πράγματα! 




Ο ένας το "έκοβε" κι ο 'αλλος" το έραβε και να τι σκαρώσαμε την πρώτη ώρα στη Γλώσσα ,ταξιδεύοντας με τις λέξεις!
Τα "πολυδίστιχα"!




Tι σας έρχεται στο νου όταν ακούτε τη λέξη «θέατρο»;
«Παράσταση με ηθοποιούς», «θεατές», «σκηνικά», «φώτα», «μεγάλη αίθουσα» ,«κουστούμια», «ρόλοι» , «έργα», «διάλογοι», «μονόλογοι», «τραγωδία», «κωμωδία», «τραγούδια» , «χορός», «σκηνοθέτης» , «συγγραφέας» , «μικρόφωνο» «ηχεία» , «αυτόγραφα» , «εισιτήρια», «μουσική», «ορχήστρα»
Και,
«διασκέδαση» , «χαρά» , «γέλιο» , «δράμα» , « χιούμορ» , «συναισθήματα» , «όπερα» , «ο καθρέφτης της ζωής»


Φτιάχνουμε δικά μας προβλήματα!
Κάνουμε τις δικές μας υποθέσεις.
Ελέγχουμε εάν υπάρχει δυνατή λύση για το καθένα από αυτά που σκεφτήκαμε.


















Γινόμαστε ποιητές και γράφουμε μικρά ποιήματα για τον Αύγουστο , τον αγαπημένο μήνα των καλοκαιρινών διακοπών! περισσότερα...εδώ

Από την 5η Ενότητα στη Μελέτη Περιβάλλοντος, 
ξεκινήσαμε στο πρώτο κεφάλαιο να μαθαίνουμε για 
"Το σώμα μας".



  • Από ποια μέρη αποτελείται, 
  • Τι φροντίδα χρειάζεται, 
  • Τι κάνει κακό στο σώμα μας …      
  • Πόσο σημαντικό είναι το σώμα μας ;
  • Πώς να χρησιμοποιούμε το σώμα μας ;
  •   Πρέπει να σεβόμαστε το σώμα μας ;
Μετά από ένα "καταιγισμό ιδεών "
…να που καταλήξαμε όλοι μαζί!




            Μετά από …σκέψη και διαλογισμό καταλήξαμε 
στο συμπέρασμα  ότι …
…σπίτι, ρούχα, γάλα, τροφή, βόλτα στη εξοχή, ύπνος, καθαριότητα, μόρφωση ,ζεστασιά, γυμναστική, βιταμίνες, , φροντίδα 
…είναι μερικά αγαθά που μας  χρειάζονται για να είναι το σώμα μας υγιές και ακμαίο!

Δείτε εδώ τι έγραψαν για τη διατροφή 
μικρότεροι συμμαθητές σας!




       Από την άλλη μεριά ...τα πολλά αναψυκτικά, το τσιγάρο, 
τα πολλά γλυκά, η καφεΐνη, το αλκοόλ, τα ναρκωτικά, το πολύ κρέας, η κακή διατροφή ,τα λιπαρά,τα ανθρακούχα αναψυκτικά, ...τα καυσαέρια , ...τα "σκουπίδια"
...βλάπτουν σοβαρά τον οργανισμό μας και μόνο κακό μας κάνουν!
        Εάν τα θυμόμαστε και εφαρμόσουμε  για  όλα αυτά  ένα «κανονικό πρόγραμμα» για τη φροντίδα  που χρειαζόμαστε  θα έχουμε πάντα γερό οργανισμό και δυνατό σώμα !


Φράσεις ,παροιμίες ή γνωμικά που περιέχουν τα μέρη του σώματος



    Μάτια που δε βλέπονται , γρήγορα λησμονιούνται!
Η γλώσσα κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει!
Άλλα λέει η θεια μου άλλα ακούν τ΄ αυτιά μου!
Το΄ να χέρι νίβει τ ΄άλλο και τα δυο το πρόσωπο!
Κάλιο πέντε και στο χέρι παρά δέκα και καρτέρι!
Το ΄βαλε στα πόδια!
Είναι ψηλομύτης!
      Του μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά!
Δεν πίστευε στα μάτια του!
Μάλλιασε η γλώσσα του να το λέει!
Όποιος δεν έχει μυαλό ,έχει πόδια!
Του πήρε τη λέξη από το στόμα!

ΟΙ ΑΚΡΟΣΤΙΧΙΔΕΣ ΤΗΣ 5ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ




Σ_ _ _ _ _
Πρέπει να τρώμε κάθε μέρα!
Κ_ _ _ _ _
Είναι ένα υγιεινό φρούτο.
΄Ε_ _ _ _ _
Μια από τις βιταμίνες
Λ_ _ _ _ _
Δεν πρέπει να τρώμε πολλά…
Ε_ _ _ _ _ _ _
Η σωστή διατροφή μου δίνει…
Τ_ _ _
Ένα πολύ τονωτικό βότανο…
Ό_ _ _ _ _
Η καρδιά είναι ένα βασικό…
Σ_ _ _
Πρέπει να το φροντίζουμε…καθημερινά!

                 Ιωάννα 

Σ_ _ _ _ _ _
΄Εχει και βαρύ …
Ω _ _ _
Από κει …ξεκινούν τα άνω άκρα (ενικός)
Μ_ _ _
…γυμνάζονται με βάρη (πληθ.)
Α _ _ _ _ _ _ _ _
…πονάνε  όταν γεράσουν.

      Νικολέτα
Σ_ _ _ _ _ _ _
…ανθυγιεινό  γλύκισμα.
Κ_ _ _ _ _ _ _
Το …της Θεσσαλονίκης  έχει πολύ σουσάμι.
Ε_ _ _ _
Αυτός …πετσί και κόκαλο!
Λ_ _ _ _ _ _ _
Πρέπει να τα τρώμε καθημερινά!
Ε_ _ _ _ _
Έπεσε και …το δεξί του πόδι!
Τ_ _ _ _ _
Το άθλημα του είναι το ….
Ο_ _ _ _ _ _
Φτιάχνεται με αυγά στο τηγάνι!
Σ_ _ _
Για γερό…πρέπει ν΄αθλούμαστε καθημερινά
Μαίρη
Το κρυπτόλεξο του σώματος μας

α
μ
ά
τ
ι
α
μ
ώ
σ
α
ρ
θ
ρ
ώ
σ
ε
ι
ς
ω
ρ
ι
π
σ
ω
ρ
ο
π
μ
υ
ς
ό
λ
κ
ν
ς
ο
ύ
χ
ε
δ
υ
α
υ
τ
ί
τ
έ
α
ι
κ
α
χ
ι
π
η
ρ
μ
α
λ
λ
ι
ά
ε
ζ
ι
ψ
υ
ξ
ο
ν
ε
λ

                                      Νίκη

Παρακάτω η ακροστιχίδα...
 του ΦΑΓΗΤΟΥ, 
της ΚΑΛΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, 
του ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΠΙΑΤΟΥ,
 του ΓΕΡΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Κ _ _ _ _ _
Λέγονται αλλιώς τα οστά!
Α _ _ _ _ _ _ _ _
Συνδέουν τα οστά!
Λ _ _ _ _ _
Μέρος του ανθρώπινου σώματος.
Η _ _ _ _
Μας δίνει φως!
Δ _ _ _ _ _ _ _ _
Είναι κι αυτός ένας …μυς.
Ι _ _ _ _
Βοηθάνε στη λειτουργία του εντέρου.
Α _ _ _
Είναι πλούσια σε πρωτεΐνες. 
Τ _ _ _
Για δυνατά κόκαλα.
Ρ _ _ _ _ _ _ _
Καλοκαιρινό φρούτο!
Ο _ _ _ _
Τρώμε ψάρι για να έχουμε καλή…
Φ _ _ _ _
Ένα όσπριο…
Η _ _ _ _ _ _ _
Είναι κι αυτό…λάδι.
 Νεκτάριος




Φ _ _ _
Πειραχτικά το λέμε «παλληκάρι της…»

Α _ _ _ _ _ _ _ _
Φρούτο με χνουδωτή σάρκα…

Γ _ _ _ _ _ _ _
Τρώγεται και με μέλι…

Η _ _ _ _ _ _ _ _
Σπόρος που παίρνει τ΄όνομά του από τον ήλιο!
Τ _ _ _
Το άσπρο… είναι πιο υγιεινό! 

Ο _ _ _ _ _ _
Γρήγορο γεύμα …


 Ελευθερία







ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ
"ΓΕΡΟ ΣΩΜΑ" 

()ι απαντήσεις με ΚΕΦΑΛΑΙΑ)

1
















2














3


4








5















6






7

















8





















ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ

5.
Το ...είναι μακροζωία!
6.
Ο...κάνει καλό σώμα!
8.
Οι βιταμίνες είναι...για τον οργανισμό

ΚΑΘΕΤΑ

1.
Οι φίλοι είναι...
2.
Φαγητό των Κινέζων.
3.
Τα φρούτα είναι ...
4.
Λαχανικό με πολύ σίδηρο!
7.
Ένα ...την ημέρα , το γιατρό τον κάνει πέρα

 
                                                Άγγελος


Σ_ _ _ _ _ _ _ _ _    _ _ _ _ _
Στηρίζει το ανθρώπινο σώμα!

Κ_ _ _ _ _
Είναι μύες κι αυτοί.. .

΄Ε_ _ _ _ _
Μια από τις βιταμίνες

Λ_ _ _ _ _
Ενώνει τα πίσω άκρα με τον υπόλοιπο σκελετό.

Ε_ _ _ _ _ _ _ _
Έχει κι αυτό μυαλό…

Τ_ _ _ _  _ _ _ _ _ _ _
Μεγάλος μυς του ποδιού…

Ο_ _ _
Αλλιώς κόκαλα…

Σ_ _ _ _ _ _ _
Αποτελείται από 206 οστά!


                                              Αντρέας

Γ
_ _ _
Πίνουμε …το πρωί!
Ι
_ _ _
Έχω μια καταπληκτική…
Ο
_ _ _
Έχουν τα ποντίκια μακριά….
Υ
_ _ _ _ _ _
Έχει…μάτια!
Β
_ _ _ _
Το …έχει  φεγγάρι.
Α
_ _ _
Έχουν ασπράδι…
Ρ
_ _ _ _
Είναι και …του τοίχου!
Λ
_ _ _ _ _ _ _ _
Έχουν ωραία μυρουδιά!
Α
_ _ _ _ _ _
Ο ουρανός έχει πολλά…
Κ
_ _ _ _ _ _
Είναι τα… κόκκινα!
Ι
_ _ _ _ _
Είναι …για όλα!
Α
_ _ _ _
Μ΄ αυτό κάνεις ιππασία

                                           
                                                                Τρύφωνας


Δεν υπάρχουν σχόλια: